Wat is nu wel het maximum?

Bij elke vraag kan je klikken op "Goeie Vraag".

In de FAQ staat het volgende: "Vraag wordt interessant gevonden +1 (Maximaal +10 punten per vraag)"

Maar deze vraag is 23 keer gemarkeerd als "Goeie Vraag"
http://www.goeievraag.nl/vraag/gebeurt-mensen-vraag-markeren-goede.1879

Wat is nu het maximum?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er kan zovaak als gebruikers willen op de goeie vraag knop gedruk worden. Het aantal zal dan ook hierbij komen te staan.

Je kan alleen maar maximaal 10 punten krijgen voor goeie vraag. Je krijgt dus geen 23 punten als een vraag 23 keer als goeie vraag is gemarkeerd.

Eigenlijk net zoals bij antwoorden. Hierbij geldt hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er is geen maximum aan het aantal keren dat de vraag als goede vraag gemarkeerd wordt mar wel aan het aantal punten. 10 punten erbij dus en 13 voor de eer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, dat is dus een bug. Ze hebben vergeten dit puntenaantal te maximeren op 10, ook al is dat in de spelregels wel bedacht. Zal wel gefixed worden....
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet als het antwoord van Jinx klopt toch?
AWM
14 jaar geleden
Nee, dan niet. Maar inderdaad niet te controleren, zoals kutzooi ook zegt.
Je wordt 23 keer beoordeeld als goede vraag, maar je krijgt maar maximaal 10 punten, om een bepaalde reden (waarschijnlijk omdat er anders misbruik van wordt gemaakt, ben ik bang). Maar het getal 23 wordt wel laten zien, ipv 10, omdat je wel 23 x goed bent beoordeeld: Dat wil je wel weten. Als ze zouden stoppen bij 10, weet je niet of je nou eigenlijk 11 x of 30 x als goede vraag bent beoordeeld.