ik heb ruzie met mij vriendin wat moet ik doen om vrede te maken

kan je me helpen want ik weet niet hou ik het moet oplossen

Toegevoegd na 3 minuten:
ik weet nog steedss niet hoe ik vrede kan maken kan je me nu helpen hoe moet ik vrede maken ik heb echt geen idee het is allemaal op msn gebeurd ijk ze praat steed ik zeg wil je stil zijn dan gaat ze meteen ruzie maken en zegt ze steed op msn nee nee nee nee en dan kan ik me niet concentreren op mij huiswerk wat moet ik dan nu doen om vrede te maken

Toegevoegd na 5 minuten:
ik heb nog steed ruzie ze wilt niet naar de restaurant gaan en ze wilt niet vrede wat moet ik nu doen

Toegevoegd na 6 minuten:
ze wilt steeds niet ze heeft nog steeds ruzie wat moet ik nu doen zeg een vraag waar we vrede kunnen maken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Het uitpraten en lekker naar een restaurant gaan.
Dat maakt elke ruzie weer goed. :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Als ze geen vrede wil, kun je het beter even laten rusten totdat ze wat gekalmeerd en het dan nog eens proberen. In dat soort gevallen is doordrammen, benzine op vuur gooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon zeggen "We hebben ruzie, maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen, maar wil graag vrede maken met je" ... ?

Toegevoegd na 42 seconden:
JA idd, plak er maar achteraan, zullen we uit eten gaan ? :P

Toegevoegd na 10 minuten:
Die is veel te moeilijk man, ik zou d'r blokken en een ander meisje mee uit eten vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verontschuldig je en zeg dat ze gelijk heeft. Voor verder in je relatie: onthou goed dat het altijd de vrouw is die gelijk heeft! :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet nooit via msn o.i.d. ruzie maken. Je kunt elkaar dan beter even bellen.
Ik kan me voorstellen dat ze geen zin heeft om met je naar een restaurant te gaan terwijl jullie ruzie hebben.
Je moet het eerst uitpraten. Spreek met elkaar af en bespreek wat er gebeurt is, waarom jullie ruzie hadden. Probeer elkaar te begrijpen. Laat elkaar uitpraten (dus niet zeggen 'wil je stil zijn') en praat niet door elkaar.

Vervolgens kun je samen iets leuks gaan doen als de ergste boosheid een beetje weg is.