hoe speel je online op een Ps3 moet j daar een kabel voor hebben of wat ?

heb net een ps3 en snap het niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ps3 faalt

Het beste antwoord

Je kunt er een kabel voor gebruiken maar het moet niet. Ik zelf maak gebruik van het draadloze internet. Dan moet je bij je instellingen onder netwerk instellingen(?) instellen dat je een draadloze netwerk verbinding wil, en daar kun je dan zoeken naar je eigen router.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt nu weet ik het want we hebben wel draadloos maar me vader wist niet hoe het moest.

Andere antwoorden (2)

Je kunt er een internet kabel in stoppen of je kunt je PS3 aansluiten op je draadloze netwerk.

Één van deze twee heb je nodig om online te kunnen spelen.

De online spelen optie zit dan in het spel zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hierboven word gezegt moet je een internetkabel gebruiken of gebruik maken via draadloos netwerk.
ikzelf gebruik een kabeltje omdat ik dan beter verbinding heb dan draadloos. maar er zijn ook spellen niet niet online kunnen Maar je moet wel eerst een Playstation network account aanmaken