Hoelang kan je een mail versturen als RE ? Op een gegeven moment moet je bestant vol zijn.

Stel iemand stuur je een mail en ik beantwoord deze diegene beantwoord de beantwoorde mail weer naar mij. Hoelang duurt het voordat je mailbox zegt dat hij vol is of komt je mail dan helemaal niet meer aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zo lang je geen grote bestanden heen en weer stuurt is er niets aan de hand.
Het gaat er dus om hoe groot je mail box is en hoe groot de mailtjes zijn die je heen en weer stuurt, en voordat jij 100MB of meer vol getypt hebt ben je wel aardig wat honderden al dan niet duizenden mails verder, en naar mijn weten zijn eigenlijk alle mailboxen tegenwoordige wel echt heel veel groter dan 100MB.
Gmail heeft bijvoorbeeld tegenwoordig 7GB(7000MB) en hotmail ook zoiets. Alleen mailboxen van providers kunnen soms wat kleiner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is afhankelijk van waar je dat laat binnenkomen: als het een hotmail of gmail account is dan gaat het heen en weer sturen van de emails langzamer dan het groeien van de capaciteit van je mailbox.
En als je het op je eigen pc zet dan is het gewoon afhankelijk waar jij je beperkingen hebt in je programmatuur.

Maar als je dit wil gaan doen, ben je voorlopig wel een paar jaar zoet voordat je mailbox echt vol is.

Toegevoegd na 3 minuten:
oh, je hebt het sneller voor elkaar als je er meteen al een grote bijlage bij doet die je telkens weer mee terug stuurt...
itsme
13 jaar geleden
Ligt eraan hoeveel KB (MB misschien?) dat eerste mailtje is van die ander, hoeveel tekst jullie erbij plaatsen bij het beantwoorden, en hoeveel MB of GB aan e-mails mag hebben in je mailbox.