Website laad niet op windows, wel op OS X (Dual Boot)

Als is in OS X zit, laad de site (MineCraft.net) gewoon, op windows meestal niet, soms alleen tekst, en soms tekst met opmaak maar zonder afbeeldingen.

Ik heb de stekker van de router er al een keer uitgehaald (1 uur), ik heb alle instellingen die ik had aangepast op de router verwijderd, maar dat heeft niet geholpen.

Ook heb ik een keer ping minecraft.net en ping 194.28.157.42 (het ip-adres van minecraft.net) uitgevoerd met als resultaat:
Request timed out.

Ook heb ik naast Firefox nog Internet Explorer 8 (XP professional, SP3) en opera geprobeerd, maar zonder resultaat.

Hoe dit op te lossen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ondertussen heb ik op http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=17&t=78272 de oplossing gevonden. Toch bedankt voor jullie meedenken :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Kimath
13 jaar geleden
Heb je flash, java en shockwave wel geinstalleerd? (in windows)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, alles is geïnstalleerd (Inclusief laatste updates) Ook als ik in opera JavaScript, Plug-ins, Geanimeerde Afbeeldingen, etc. uitschakel, helpt dit niet.

Antwoorden (1)

Hier vind je de support van die site; http://www.formspring.me/MojangSupport
Hier vind je links naar diverse forums; http://www.minecraft.net/community.jsp (natuurlijk bekijken met OS X)
Heb je daar al gekeken?
Het is ook mogelijk de content op de site te downloaden ipv via je browser te benaderen, maar dat is dan wel de betaalde versie. Vijf weken geleden heeft de server onder een attack gelegen.Was het toen?
Op de site staat ook :{Minecraft is still in alpha, but is rapidly nearing beta......The main branch of the game is currently called "Minecraft Alpha", and is under heavy development. It can be a bit unstable at times, so don't get too attached to your save files yet.}
Nog niet zo stabiel dus! Veel succes verder.