Wat is jouw definitie van betrouwbaar? De beste resultaten? Of dat een zoekmachine niet commercieel bezig is.

Google censureert bepaalde zoekresultaten in communistische landen zoals China, ook blokkeert Google bepaalde Youtube video's voor mensen uit die landen. Als zij dit niet doen blokkeert de overheid de hele website. Google werkt dus wel mee met een ''onbetrouwbare'' regering.

Google geeft wel de beste zoekresultaten, dit komt omdat Google de meest gebruikte zoekmachine is. Het systeem registreert alles, Google surft met ons, Google adverteert voor bedrijven, zij weten wat onze interesses zijn dus reclame wordt afgestemd per computer. Google wil dat wij via Google Mail mailen, Google gaat nu zelfs over op mobiel.

Ja, Google weet veel. Of ze betrouwbaar zijn? Ik weet het niet. Of het de beste zoekmachine is? Dat weet ik bijna zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja zeker weten. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker. Zie plaatje. Ook leuk; typ Why en spatie en zie de suggesties :)

Toegevoegd na 44 seconden:
plaatje uploaden lukt niet. helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn er anderen (van redelijke omvang) dan? Bing is mijn inziens te amerikaans georienteerd, net zoals Yahoo (dat overigens samenwerkt met Bing geloof ik) en alle anderen zijn te klein of gestopt (zoals Ask deze week). Dus ja, bij gebrek aan goede concurentie is Google het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard niet, want niet objectief. Immers, adverteerders betalen Google om hun sites bij de eerste zoekresultaten te krijgen.