hoe kan ik op msn messenger het leteertype van mijn schermnaam veranderen

mijn vriendin heeft er een mooie letter type voo maar weet niet hoe ze dit heeft gedaan wie kan mij helpen
hieronder het voorbeeld

∂єввιє ღ вяуαη α∂αмѕ - ρℓєαѕє ƒσяgινє мє zegt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Ik heb ooit gehoord dat dit kan met MSN Plus. Dat is een betaalde versie van MSN Messenger. Hoe het precies werkt weet ik niet.

Waarom vraag je overigens niet aan je vriendin hoe zij dat gedaan heeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is MSN Plus betaald tegenwoordig? 2 jaar geleden nog niet volgens mij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee. Ik heb zelf geen Windows, maar spreek volgens bronnen die ik gehoord heb. Via Google naar MSN Plus zoeken is de beste manier om erachter te komen ;)
Misschien kan deze bron je helpen?

[bron 1]: leuke karakters en figuurtjes (letter zijn gesorteerd op alfabet)

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan zelf leuke karakters uitkiezen door erop te klikken, in het vakje kan je je naam invullen en aan het eind kopieer je de hele mikmak naar je MSN... Dit is geen ander lettertype (kan ook niet met MSN, ook niet met MSN Plus) maar het zijn gewoon symbolen in het standaardlettertype die je gebruikt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kan met msn plus. Dit is niet betaalt, maar een uitbrijding van je messenger. Het heeft hele leuke features.

Kijk maar even op de site.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moet echt beter leren lezen... :(
Naja met msn plus kun je het in ieder geval ook nog een leuk kleurtje geven. ^^
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je naam ook in zulke letters omzetten op http://www.messletters.nl/ Je vult daar je naam (of andere tekst) in in die rode balk en in die oranje en blauwe balken komt dan je naam te staan in mooiere letters. Die kun je dan kopiëren en gebruiken op msn.