kan ik iets doen aan het niet verversen van de teletekstpagina's op internet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (3)

Klik op het paginanummer linksbovenaan de pagina aan terwijl de CTRL-toets ingedrukt houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
druk op f5 om het vernieuwen van je pagina

Toegevoegd na 1 minuut:
+ctrl

Toegevoegd na 15 minuten:
er zijn ook programmatjes die je zelf kunt instellen op wat voor frequentie de pagina moeten verversen.
op de ondersttaande link staan de programma's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is de oorzaak dat je via een proxy server werkt (op je werk misschien?). De paginas worden eerst daar opgeslagen en als je de pagina nogmaals oproept zie je de opgeslagen en niet bijgewerkte pagina. Een proxy server ververst niet continue. Als dit de oorzaak is, is het voor jou als werknemer helaas niet op te lossen. Ik doe wel een gok, want ik moet het doen met de info die je geeft.