Een probleem bij het download van bestanden bij mijn PS3. *zie extra uitleg.*

Zodra ik een update of demo (of ander bestand vanaf Playstation Network) wil downloaden gaat dit makkelijk tot aan een bepaald percentage (bijv 23% van 512MB), hierna stopt het en gaat het ook niet meer verder.
Ik heb hiermee eerst draadloos gewerkt en, advies van iemand, via een kabel mijn router met de ps3 gelinkt.
Dit probleem heb ik niet als ik download op mijn laptop (via draadloos)
We hebben internet van een bedrijf dat met een Z begint (weet niet of dit reclame is...) en een router van linksys.

Voor de rest gaat het online gamen gewoon prima!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zou je ps3 even resetten zet daarvoor wel even al je saved games op een usb anders moet je met alles helemaal opnieuw beginnen !

Het resetten kan bij het eerste plaatje in het hoofdmenu en dan helemaal onderaan / of bovenaan.

Succes !