Is er een sneltoets om bij Google naar de volgende pagina met zoekresultaten te gaan?

Als je bijvoorbeeld een foto zoekt op Google krijg je een x aantal pagina's aan zoekresultaten. Vaak zie je al dat de foto die je zoekt niet op de huidige pagina staat. Momenteel moet ik dus met de muis naar onder scrollen om vervolgens op "volgende" te klikken. Ik vraag me af of er toevallig een sneltoets bestaat die dit ook doet.

Ps. iemand nog andere handige Google tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeievraag +1 , heb je toevallig zitten te zoeken naar een antwoord op mijn vraag over de kleuren http://www.goeievraag.nl/vraag/kleuren.10646 ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) Nee ik was een achtergrond van The Office aan het zoeken, maar het duurde me te lang om steeds op volgende te klikken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er eentje maken voor je oke?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even een vraagje, vind je het erg als je internet explorer moet gebruiken?
En welke sneltoets vind je handig:
ALT+LEFT/RIGHT
of wat anders.

Het beste antwoord

Als je CoolIris download is je probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OMG, totally cool! Ik hou van dit soort handige programmas/tools. Super dat je me de link gaf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan!

Andere antwoorden (2)

Nee, het enige dat je zou kunnen doen is je beeldscherminstellingen dusdanig aanpassen (klein maken) dat de knop Volgende precies in beeld past en dan op volgende klikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is m.i. niet mogelijk in Internet Explorer. Ik denk ook niet in andere browsers. Degene die de webpagina maakt (in dit geval Google) moet zoiets programmeren. Voor webpagina's die bestaan uit HTML is dat lastig, want de webpagina's worden niet alleen door verschillende browsers bekeken, maar ook op verschillende besturingsystemen.

Ik ken zelf geen oplossingen die je in de HTML kan inbouwen om op een specifieke link te klikken. Volgens mij kan het wel door te definiëren naar welke link op een pagina wordt gesprongen als je de TAB toets indrukt (zie bron). Dit is geen antwoord op je vraag, want in Google moet je dan heel veel keer de TAB toets gerbuiken om de volgende hyperlink te activeren.