Wat gebeurt er als je jouw paypal account moet bevestigen en je bent te jong? ( jonger dan 18)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zult dan helaas moeten wachten totdat je 18 bent

Het beste antwoord

Ik heb gehoort dat je account dan tot je 18e geblokkeerd wordt, tenminste als je bevestigt dat je minder dan 18 bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

valse birthdate ingeven? datum vn ouder ingeven?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kan dat niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
min...heel slecht antwoord...bovendien moedig je iemand aan voor valsheid in geschrifte dat is nog strafbaar ook...
Je account zal dan geblokkeerd worden denk ik, want in de gebruikersovereenkomst staat duidelijk:

"Een speciale opmerking over kinderen. Kinderen mogen de PayPal-services niet gebruiken en we verzoeken minderjarigen (jonger dan 18 jaar) geen persoonlijke gegevens aan ons te verstrekken of gebruik te maken van de PayPal-services. "

Je kan vragen aan je ouders of zij een account voor je willen aanmaken op hun naam, maar dan moet je uiteraard wel toestemming van je ouders hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik dacht! +
Het is beslist onverstandig om te liegen over je leeftijd. De leeftijdsgrens van 18 jaar is er niet voor niks. Je ouders zijn nu nog verantwoordelijk voor je. Je bent nog niet handelingsbevoegd. Dat is om je te beschermen.

Dus je zult echt moeten wachten tot je 18e of je ouders nu vragen of jij, via hen, een Paypal Rekening mag. Deze komt dan op naam van je vader/moeder te staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bank, die je betaling moet verwerken mag nooit toestemming geven tot betaling zonder goedkeuring van je ouders. Doen zij dit toch dan zijn ze verantwoordelijk voor deze betaling! Of zij moeten via de Rechtbank jou toestemming hebben gegeven om die betalingen te doen, maar dit gebeurd zo goed als nooit!