Mijn hyves,hotmail & facebook doen het niet meer, blijf witte page zien en hij blijft maar laden.

Heb al meerdere malen alle cookies & dergelijke verwijderd 7 heb zelfs al firefox ingesteld om te kijken of het dan wel kan maar niets werkt :(
kan iemand mij helpen?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

start je pc eens een keer opnieuw op
misschien dat dat helpt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Dat doe ik zelf ook in dat soort gevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt minnaars
maar geef dan zelf een antwoord als jullie het zo goed weten
Als het vaak gebeurt helpt het misschien ook om het programma Crap Cleaner er op los te laten, dat heeft mijn eigen (oude) pc echt een enorme turboboost gegeven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik hoor dat deze sites helemaal op hol zijn geslagen door The voice of Holland. Zou het kunnen dat je daar last van hebt?

Toegevoegd na 49 minuten:
Mijn vermoedens zijn net bevestigd, er is tijdens de voice of holland mogelijk om met de kandidaten te twitteren, hyven en facebooken. Daar wordt zoveel gebruik van gemaakt dat alles plat ging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eens trachten op de cookies te verwijderen.

Dit kan een oorzaak zijn dat dergelijke websites niet meer laden, omdat er een 'kwaadaardig' cookie is opgeslagen in je browser.

Deze kan je verwijderen door middel van de opties in je browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens systeem herstel een paar dagen terug zetten wil wel eens helpen.
succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eerst of het in Internet Explorer wel werkt.
Als dat zo is herinstalleer dan firefox
Als het daar ook niet werkt, ga dan naar java.com en check of je java plugins goed werken
Hier kun je dat checken
http://java.com/en/download/installed.jsp