Kan iemand mij uitleggen wat ik moet instellen om op internet te kunnen met een Iphone 4?

Beste,

Ik heb pas geleden een Iphone 4 van iemand overgekocht, maar nu is het probleem dat ik hier geen internet op heb. Ik kan me wel aanmelden bij een draadloos netwerk, maar kan hierna niet op internet geraken. Steeds geeft hij een foutmelding aan en kan daarna niet op internet. Kan iemand mij uitleggen wat ik moet instellen om wel op internet te kunnen ?? Of een hele duidelijke link waar ik het dan wel kan vinden, want heb al eens bij wat Iphone sites gekeken maar is niet zeer duidelijk. Of mijn instellingen op de telefoon staan niet goed, maar dat zou ik niet weten.

mvg Hans

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

hier is hoe je het kan fixen, sorry in het engels
reset the network connection on our phone.
To do this go to: Settings>General>Reset>Reset Network Settings.
Your phone will then shut down and restart and it should then be able to connect again.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hans,

Op de iPhone moet je de instellingen voor het mobiele datanetwerk waarschijnlijk nog invullen. Op mijn iPhone 3 zit dat onder Instellingen > netwerk > mobiel datanetwerk. Daar gaat het om de APN gegevens. Die moet je van je mobiele provider gekregen hebben. Ik neem tenminste aan dat je er een SIM-kaart met mobiel Internet in hebt gestopt. anders kun je alleen via Wifi surfen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als jouw probleem niet is gerelateerd aan 3G bekijk dan de onderstaande bron eens. Daar lees je diverse mogelijke oplossingen met Wifi op de iPhone 4.