Hoe komt het dat ik de laatste tijd zo slecht op gv kom?

Ik kan de laatste tijd steeds slechter goede vraag openen, en wanneer iemand een verwijzing naar een andere link geeft wordt het helemaal treurig. Om g.v. te openen moet ik minimaal 3 keer snel g.v. aanklikken en heb dan geluk als mijn computer G.V. opent. heeft iemand een oplossing? ik heb al vanalles geprobeerd, maar tot nu toe helpt niets. Wel komen de antwoorden goed op het scherm als iemand een antwoord geeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heb je de computer recent nog opnieuw opgestart, tempfiles weggedaan, dat soort onderhoud?
Want het klinkt alsof het geheugen volgelopen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb powertools lite, c.cleaner. en van windows prestaties en onderhoud. maar helaas geen verbetering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt mij ook maar wat nu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat je geen virussen of andere zooi hebt?
Overzicht online virusscanners: http://www.pepermunt.net/beveiliging/online-virusscanner.html En hoeveel vrije ruimte heb je nog op je schijf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja Hippo, heb ovenstaande geprobeerd maar kon er niet opkomen.Nog ruim voldoende, ongeveer 2 gig. Dus dit is het niet, maar ik wil nu windows eraf halen en opnieuw erop zetten, misschien helpt dit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord, het Lijkt alsof geheugen vol zit, dus alles opnieuw erop, en maar afwachten.

Andere antwoorden (1)

Lijkt me tijd worden voor een herinstallatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe doe je dat dan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herinstallatie van wat? Het besturingssysteem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
computer op schroothoop en opnieuw beginnen?