Kun je wifi gratis op je mobiel zetten?

ik heb zelf helemaal geen wifi op mijn mobiel dus kan ik dat er opzetten en gratis?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

wifi is geen betaalde service. het is aleen een interne adapter waarmee je je mobiel aan een draadloos netwerk kan hangen.

eventueel kan je ze wel bluetooth koopen, maar ookdan heb je er aleen wat aan als je een WIFI netwerk heb.

Toegevoegd na 2 minuten:
okee ik bedoelde dus een extrene WIFI adapter die je met Bluetooth aan je mob kan hengen, mara volgensmij bestaan die ook niet :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt internetten via WiFi moet je toestel dat gewoon ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je mobiel dit ondersteund kan je in principe verbinding maken met alle netwerken in de buurt, als deze beveiligd zijn moet je alleen wel de toegangscode (wachtwoord) hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wifi is niet betaald. Wi-Fi is een certificatielabel ('logo') voor draadloze datanetwerkproducten. Als je telefoon dus Wi-fi heeft kan je op draadloos internet. Tenminste als het een open netwerk is of als je een wachtwoord hebt om op dat netwerk te komen. Wifi is dus gratis!