Is er al een datum bekend over de uitgave van Rockmelt?

Vanaf gisteren schijnt de nieuwe browser 'Rockmelt' uitgekomen te zijn. Als ik naar de site ga, kan ik me alleen aanmelden via Facebook. Vervolgens staat er dat ik vanzelf een uitnodiging krijg. Waarom staat er op bijvoorbeeld nu.nl dat hij gisteren al als Bèta versie is uitgekomen, als ik hem nog niet kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hij is inderdaad uit, maar omdat ze bepaalde services verlenen doen ze dit gefaseerd om zelf de controle te houden op de belasting van hun netwerken en servers. Ze schalen op naar mate de behoefte die nodig is.

Door dus zelf dit compleet in de hand te houden kunnen ze hun service garanderen. Houdt ook rekening met het feit dat er dus nog bugs in kunnen zitten.

Hun tekst:

"Get Your RockMelt On!

After two years of work, RockMelt is still a baby. It’s our baby and we’re proud of it, but we’re most excited about what it will grow into. We’ve just scratched the surface of what we want to do. If you’re on Mac or Windows and you don’t mind some kinks and bugs, we hope you’ll sign up for early access and let us know what you think! We are sending out invitations as fast as we can, while making sure our service scales up. We hope you like RockMelt as much as we do. You can follow our blog or our Twitter account or like us on Facebook for updates. Happy browsing! "
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké, cool. Ik heb me aangemeld voor die 'Early Access', dus ik ben benieuwd wanneer ik de uitnodiging krijg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hopelijk snel, ziet er inderdaad erg interessant uit.