Drop.io stopt met het gratis plaatsen van "drops". Is er een vergelijkbare service op internet aanwezig?

Bij drop.io kon je bestanden tot 100 MB uploaden. Deze bleven vervolgens online staan totdat je ze er zelf van verwijderde.

Op deze manier heb ik een groot aantal mensen voorzien van de podcast Vlaanderen Sportland.

Vandaag wilde ik iets anders op de site uploaden en zag ik dat ze gestopt zijn met het aanbieden van free drops.

Weet iemand of er een soortgelijke service op internet aanwezig is, waar je grote bestanden kunt uploaden die er dan minimaal een jaar blijven staan?

Toegevoegd na 14 uur:
Cyberdude's: mediafire.com is een goede site, maar een collega kwam met een nog betere:
www.mijnbestand.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

box.net
megaupload.com
mediafire.com

sterkte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt. Mediafire doet het goed, vooral op het gebied van erg grote bestanden.
ook leuk is: http://www.mijnbestand.nl

Andere antwoorden (1)

Wellicht dat je je met Google Docs ook red?

En anders (maar is niet openbaar) zou ik denken aan Dropbox waar je bestanden tot 2 GB gratis kunt plaatsen en per e-mail kunt delen met mensen.