Ik kan op sommige sites mijn profielfoto niet veranderen, ik klik dan op 'bestand kiezen' maar dan gebeurd er helemaal niks, weet iemand hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft het iets te maken met de internetbrowser die je gebruikt. Zelf kan ik op bepaalde sites geen plaatjes / foto's uploaden als ik Google Chrome gebruik. Dan schakel ik over op Internet Explorer en dan lukt het ineens wél.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt inderdaad gelijk, op internet explorer lukt het wel, maar eerst kon ik wel bestanden uploaden met google chrome, dus dat snap ik ook niet.

Andere antwoorden (1)

Het kan ook zijn, dat je een invoegtoepassing, zoals dat het met een mooi, maar irritant woord, geblokkeerd hebt staan.
Dan moet je dus eerst toestaan, dat het programma toestemming van jou krijgt, zodat jij je bestanden kan uploaden.
De ene site werkt wel met die toepassing, de andere site niet.
Meestal word dat aangegeven, in een gele balk, bovenin.