Hoe plaats ik foto's op een website met behulp van een ftp-programma?

Ik gebruik het programma FileZilla om een website met behulp van ftp-gegevens aan te passen en te bouwen. Nu wil ik foto's toevoegen aan de artikelen op de website, maar als ik de website publiceer zijn de foto's niet zichtbaar (worden niet geladen, er is wel zichtbaar dat er een foto moet staan)

Hoe kan ik de foto's toevoegen aan de website?

Ook als ik de foto's plaats in de map met afbeeldingen, die al wel op de website staan, worden de foto's niet weergegeven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.1K

Het beste antwoord

Als je eenmaal op je ftp zit, dan zal je misschien eerst mapjes te zien krijgen met 'domains', 'email', 'public_html (snelkoppeling)'. Open domains, dan de juiste domeinnaam, dan public_html. Of je opent gelijk die snelkoppeling in het begin.

Maak een map aan (bijvoorbeeld 'fotos') (dat wordt dan ftp://www.jedomein.nl/domains/jedomein.nl/public_html/fotos) en upload hierin al je foto's.

Nu kun je in je artikelen deze foto's laten weergeven, door voor de locatie van de afbeelding bijvoorbeeld in te stellen: http://www.jedomein.nl/fotos/foto1.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De foto's moet je uploaden naar de map Public_html. En dan op de pagina de foto invoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk komen de verwijzingen naar de plaatjes simpelweg niet overeen met de FTP-lokatie van de plaatjes. Zorg er ook voor dat er geen verwijzingen naar je eigen harde schijf staan, want dan gaat het mis na het publiceren.