Waarom doet msn raar?

Ik heb mij aangemeld en sta online maar anderen kunnen niet zien dat ik online sta.. daarbij sta ik offline weergegeven.. hoe kant dit? iemand oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Even naar bestand gaan en je status op beschikbaar stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de nieuwste versie van msn kun je personen selecteren, die jou vervolgens als offline zien, ook al sta je als online aangemeld. wellicht heb je per ongeluk een paar mensen voor deze functie aangevinkt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hoe doe ik dit weer op normaal zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb daar ook mee zitten te hannesen, ik ben met de muis op de persoon gaan staan, rechtermuis knop gepakt, en toen op online weergeven voor deze persoon.
Bij de functie alle, kan je snel al je personen eruit halen, die jij hebt ingesteld als Ofline, dan pak je de onderste, ofline weergeven voor, dan krijg je al je personen te zien, die dan geblokkeerd staan..