Kan ik geld vragen voor mijn website?

Ik heb een gitaar website waar je gratis gitaar kan leren spelen. Ik kan de link hier niet vermelden. Op mijn website kun je door middel van makkelijk tabs en videos gitaar leren spelen. Kan ik enkele euro's vragen aan de bezoekers om gitaar te leren spelen met de informatie die op mijn website staat? En zou dat ook werken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de link wel gevonden hoor. Je hebt het op een volkomen geoorloofde manier in je vraag "verstopt" .

Antwoorden (8)

Ja dat kan. Je kunt online gitaarles geven en daar gewoon geld voor vragen. Immers, gitaarles bij een leraar moet je ook betalen.

Je zou kunnen overwegen om button voor 'gratis proefles' te linken. En als het bevalt kunnen mensen tegen een bepaald tarief een aantal lessen nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker! Als je een interessante dienst kan leveren, dan hebben mensen daar best geld voor over. Jouw idee om dit met gitaarles te gaan doen lijkt mij een goeie.....!

Toegevoegd na 49 seconden:
En zet de link bij je profiel. Dat mag wel....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou kunnen, maar dan zou ik zal maar zeggen eerst wat "basis" dingen gratis geven, en als mensen dan meer willen, dat ze dat kunnen downloaden voor 1,30 (telefoonsysteem is vaak 1,30 per gesprek) en daarna het bestand kunnen downloaden.

Echter is het wel belangrijk dat je site al goed scoort en genoeg publiek trekt, anders kan het nogal een flop worden.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je graag trouwens meer omzet wil draaien voor je website, heb je er mogelijk al aan gedacht om Google Adsense te gebruiken of aanbieders van gitaren ofzo te laten adverteren op je site tegen een leuk bedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is het geen website meer waar je gratis gitaar kunt leren spelen.

Heb je het geld echt nodig, of wil je er je werk van maken? Anders zou ik het gratis blijven doen. Het zou de wereld een heel stuk beter maken door elkaar diensten te verlenen.

---

Anders, doe je het gewoon en zie je wat het doet. Als het niets is, begin je een nieuwe website: nu weer als vanouds - gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je de tabs en video's zelf opgenomen, of ergens van "geleend"? Je kunt er wel geld voor vragen, maar houd er rekening mee,als je "geleend "hebt, ben je anderen ook weer geld verschuldigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk zeker wel dat je een paar euros kn vragen voor bijvoorbeeld meer informatie of een uitgebreiden leerfilmje.

waarom verspreit je je webst niet op hyves facebook???

MVG
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zou kunnen maar als ik naar de uitslag kijk van je onderzoekje of mensen er voor willen betalen heb je toch pech denk ik
de score is namelijk 100% wil niet betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe in het begin bv een bel voor les-geval.
Elk belletje levert jou dan 85 cent op en de koper kost het 1,30 je kunt ook merdere keren laten bellen.

http://www.eurobellen.nl/