Inloggen op Google maps, nu werk ik wel met een google account, persoonlijk denk ik dat je dan wel even een account moet maken, dan kan je aan de linker kant de optie, mijn kaarten aanklikken.
Hier staat uitgebreid beschreven wat je allemaal kunt doen met Google-Maps.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ik heb n account, zal het eens proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb inmiddels geconstateerd dat ik geen 'mijn kaarten' heb. Hoe los ik dat op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou kunnen liggen aan het feit, dat ik Igoogle gebruik..
Maar zal het even nakijken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is, als je inlogd op googlemaps, heb jij waarschijnlijk alleen een gehele kaart zichtbaar, linksboven zie je >> staan aan de zijkant van de map, daar even op klikken, zie je vanzelf dat menu wat ik bedoelde...
Zo niet, hoor ik het wel...