waar staat "msn" voor ?

Wat betekent het nou eigenlijk ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
googlen zou geen kwaad kunnen

Antwoorden (8)

MicroSoft Network
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The MicroSoft Network
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Multiple Subscriber Number
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nouw, als je dat chat programma bedoelt.
In lange vertaling is het eigenlijk:
Microsoft live messenger service ( volgensmij, het volledige naam van het programma).

msn lijkt me afkorting van Microsoft Network,
Maar het zou misschien ook ''Messenger'' kunnen betekenen, maar dit is eigenlijk ''msg'' als afkorting.

Groetjes

Toegevoegd na 50 seconden:
Mensen hierboven hebben ook al ''Microsoft Network'' gezegd, ben weer eens laat. :)

Toegevoegd na 8 minuten:
het antwoord hieronder legt ook wat uit ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft Network.

Maar de meeste mensen bedoelen MSN Messenger als ze msn zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MSN (oorspronkelijk De Microsoft Network) is een verzameling van internet sites en diensten van Microsoft . The Microsoft Network debuted as an online service and Internet service provider on August 24, 1995, to coincide with the release of the Windows 95 operating system . [ 2 ] De Microsoft Network debuteerde als een online dienst en internet service provider op 24 augustus 1995, te laten samenvallen met de release van de Windows 95 -besturingssysteem.

Microsoft gebruikt de merknaam MSN naar populaire bevordering van tal van web-based diensten in de late jaren 1990, met name Hotmail en Messenger , voordat de reorganisatie van velen van hen in 2005 onder een andere merknaam, Windows Live. MSN.com, biedt nog steeds een schat aan content en is momenteel de 9e meest bezochte domeinnaam op het Internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft Social Network