ik heb geen internetverbinding en kan geen mail ontvangen of openen de computer geeft aan geen lanverbinding hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

je pc een keer opnieuw laten opstarten
je kunt ook even je modem/router resetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je dan op GoeieVraag?

Nou ja, probeer je Browser opnieuw op te starten.
(Werkt meestal niet met dit probleem)
Probeer je PC opnieuw op te starten.
(Werkt soms)

Reset het modem even.
(Werkt meestal wel!)
Bel de Internetprovider.
(Werkt na een telefoontje meestal weer)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik pasgeleden ook. PC opnieuw strarten hielp niet. Ik heb draadloos dus eerst maar weer de kabel aangesloten. Hielp niet. Router gereset, hielp niet. Modem gereset, hielp. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Computer een keer opnieuw opstarten of alle sterkers uit halen en er weer in doen en opnieuw starten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Computer even uitzetten, dan even naar je modem/router gaan, weet niet of je draadloos werkt, of bekabeld, en of je meerdere computers gebruikt, trek de stekker van je modem/ router even uit, eventueel als je ze allebei hebt, beiden, even tien seconden wachten, steek alles weer in, geef alles even een paar minuten de tijd om in te schakelen, meestal is het dan over.
Afhankelijk welke windows versie je gebruikt, kan je ook via help-functie zoeken op verbindingsproblemen.
Hier vind je veel info terug, wat je op je computer kunt doen.