Bijna alle grote landelijke ketens hebben wel een webwinkel.

Puur online o.a.: bonprix, otto, wehkamp, digital street
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

er zijn er heel veel, denk bijvoorbeeld aan weekamp,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je ook webwinkels zoeken:
http://www.thuiswinkel.org/lid-worden/uitgebreid-zoeken-leden

Ook Bol.com is daar bij aangesloten (onderin op de Bol.com site staat het logo van de 'Thuiswinkel waarborg').
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik noem een webwinkel van Neckermann,
Wehkamp,
Otto,
Free record shop,
Bruna
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle postorderbedrijven die vroeger met zo'n dikke catalogus werkten zijn nu webwinkels geworden (Wehkamp en Otto, maar ook Christine Le Duc en Pabo). Maar ook gewone winkels zijn ook (naast gewone winkel)webwinkels geworden (AH = Albert.nl en V&D = vd.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bol.com is nog niet zolang maar Wehkamp, otto, bestaan al veel langer. Zo zijn er nog heel veel grote webwinkels