mijn scroll-functie van mijn laptop werkt niet meer.

ik heb een compaq presario CQ61. en ik krijg die scroll niet meer aan de praat. gewoon het aanwijzen doet het wel. wat kan k doen ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
3.3K

Antwoorden (3)

draai even systeemherstel, dat is meestal afdoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foutje kan ontstaan zijn door "dikke vingers". Per ongeluk twee toetsen tegelijk aangeraakt.
Zoek op je toetsenbord naar de toets (waarschijnlijk rechtsboven) waarop staat "Scroll Lk". Bij mij (Dell laptop) moet die geactiveerd worden in combinatie met de "Fn" toets. En dus ook gedeactiveerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het muismenu van de control panel evt. het radje uit zetten - apply - en weer aanzetten . Tevens controlleren of de juiste software nog voor de muis geladen wordt (wellicht met cc-cleaner of andere start-omgevings-opruimings-tool verwijderd?).