Intel i3 2,24Ghz vs Intel Core 2 Duo 2,44Ghz, welke is beter voor een laptop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (5)

De i3 2,24ghz staat beter aangeschreven en is ook een stuk nieuwer. Ik zou het wel weten. Zoek maar eens op wat reacties van mensen op de i3 dan weet je genoeg! Succes met je keuze!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De i3 is een stuk beter.

Toegevoegd na 24 seconden:
Zie ook de vergelijkbare vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/betere-processor-intel-core-tm.77909
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou kiezen voor de i3. Nog liever koos ik voor de MacBook Pro met i7 processor. Razendsnelle machine door de combinatie van Mac OS X 10.6 en de i7 processor. Bijkomend voordeel is dat je dan ook van alle vage Windows-problemen af bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Duo draait op een hogere snelheid, maar is een stuk ouder. De i3 is dus een aanrader hoewel die wel op een lagere snelheid draait. Als ik het goed gelezen heb, heeft de i3 tot de i7 een turbo functie, maar het kan ook best de i5 tot de i7 zijn, maar de turbo zorgt er voor dat de processor sneller en beter kan presteren. Een aanrader dus. Verder nog een prettige dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de i3 is beter aangezien er nieuwe technologieen en mogelijkheden inzitten, de 0,2 ghz minder maakt dan ook niet meer uit