Ik wil een laptop aanschaffen. Ik wil draadloos internetten en foto's eropzetten. het moet wel een 15,6 inch scherm zijn. Wat is een goede aankoop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dat ligt eraan wat je budget is en wat je ermee wilt doen.
Wil je de nieuwste spellen spelen op de hoogste instellingen dan zou je natuurlijk wat meer moeten uitgeven.

Maar is het gewoon voor draadloos internetten en foto's bekijken dan kun je al weg met een model van vorig jaar dat zou dan rond de 300 euro kosten.

Dus het ligt er maar gewoon aan wat je er mee wilt doen en het ligt ook aan je budget.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
apple 1000 euro mac house