Waar kan ik een goedkope router kopen, liefst een aanbieding en niet online.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

online kan je toch de goedkoopste routers kopen. Sommige online winkels hebben ook een afhaalpunt, je zou eens kunnen kijken of er iets bij je in de buurt zit.

Verder is BCC redelijk goedkoop, soms Mediamarkt of Dynabyte (die hebben in ieder geval een webwinkel, waarbij je in de winkel af kunt halen).

Als je op kieskeurig kijkt bij routers dan zie je recensies en links naar winkels.

Toegevoegd na 3 minuten:
Qua merken zitten Sitecom en Belkin aan de onderkant van de markt met 30 - 40 euro voor een draadloze router. Voor een niet-draadloze betaal je 25-50 euro.

Ik ben zelf tevreden over Linksys.

Het is moeilijk om je advies te geven omdat je niet precies aangeeft wat je wilt, behalve het in een winkel kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ovenstaand ben ik het mee eens Linksys is de beste keus (consumenten tak van Cisco), daarnaast zou ik gewoon bij centralpoint kijken, is wellidwaar een webwinkel maar zeer scherp geprijsd en perfecte service.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een gekocht bij Paradigit voor EUR. 29,95 van het merk Sitecom. Ik heb er 3 PC's op draaien en het werkt prima. Er kunnen max. 4 PC's op. Het is geen draadloze, ik heb naar diverse kamers in mijn huis kabels gelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats: altijd wel iets in de buurt om op te halen.
13 jaar geleden
Dixons. Er zit er altijd wel een in de buurt. Zelf heb ik eerst 2 routers mogen ruilen totdat ik de Sitecom Gig nogwat tot volle tevredenheid had draaien. Deze router is zowel voor mijn wireless en glasvezel netwerk perfect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens bij tweakers.nl, is een prima site waar je ook gebruikerservaringen kunt lezen. Je kunt via pricewatch kijken waar het te koop is en tegen welke prijs.