Er is een toets los van mijn laptop. Kun je dat lijmen? Erop drukken lukt niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
4.1K

Antwoorden (3)

Volgens mij kun je alleen die toets erop leggen en deze dan gebruiken. Dat werkt in de meeste gevallen. Anders kun je hem eraf houden maar.. dan typt het niet lekker.

Je zou em met een plakbandje (dubbel) terug kunnen plakken.
Het zou best kunnen dat deze dan nog goed reageert zonder dat je de toets kwijtraakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijmen kan,
Alleen de contact plaatjes moeten contact kunnen blijven maken.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eerst eens goed of er niets is afgebroken. Meestal is er toch wat kracht bij nodig om de toets er goed in te klikken.