Waarom werkt minecraft niet?

Ik heb minecraft gedownload en geïnstalleerd, maar als ik het wil spelen, krijg ik een foutmelding! (zie afbeelding). Ik heb Windows XP een een Intel chipset 910. Het probleem is volgens de foutmelding dat mijn drivers geüpdatet moeten worden, maar na dat gedaan te hebben via apparaatbeheer, werkte het nog niet (heb mijn computer tussentijds opnieuw opgestart)! Weet iemand misschien hoe dit komt en vooral hoe ik het verhelp?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

via apperaat beheer is niet echt een geschikte update ( dit zijn meer een beetje basic drivers zodat windows er mee overweg kan )

zoek het merk en tpye van je videokaart op.
is te vinden onder configuratie scherm>beeldscherm>instellingen>geavanceerd>adapter.

ga naar de site van de het merk ( ATI/NVIDIA/Asus/Medion om maar wat te noemen)

zoek daar de juiste driver met je type nummer en instaleer die.

ik hoop dat het helpt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

heb ik ook!!!

er is geen optie over dan een nieuwe computer of stoppen .