Mijn laptop geeft aan dat DGHIP.dll niet gevonden kan worden of niet werkt.

Wat is dit en hoe verhelp ik het probleem?
Ik kan ook niet meer op internet terwijl de laptop wel verbonden is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Of je maakt een tikfoutje, want Google kent dat hele bestand niet, of je hebt een bepaald niet-generiek programma die dat bestand gebruikt.
Je zou eens kunnen proberen:
1. Start
2. msconfig {enter}
3. Klik op de tab Opstarten
4. Vink alles uit en herstart de PC. Krijg je de error nog?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook een mogelijke oplossing/aanpak ja! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen probleem gebeurt dat en windows start niet op kun je het terugzetten via F8
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tussen start en msconfig moet daar nog uitvoeren bij staan?
Ik heb Windows 7 Ultimate en het staat er niet bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Akira:
Nee niet terugzetten met F8.
Terugzetten kan op exact dezelfde manier. Maar dan aanvinken i.p.v. uitvinken... :). @8med:
Inderdaad, dat is mij ontschoten - uitvoeren moest er nog tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja, dit er nog bij: Windows zal niet niet-meer-kunnen-opstarten door 't weghalen van vinkjes aldaar.
Als je bepaalde services uitschakelt: dat kon wel eens meer gevolgen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heeft geholpe thanx

Andere antwoorden (1)

Zou je kunnen zeggen wat je het laatst hebt gedaan? Mogelijk een spel geïnstalleerd? Of ben je met drivers aan de slag gegaan? Wanneer krijg je deze foutmelding?

En om toch een antwoord proberen te geven: het lijkt inderdaad dat het geen bekend probleem is maar heb je al geprobeerd je computer met systeemherstel te herstellen? Dat lost veel van dit soort problemen op omdat je computer dan wordt hersteld naar de configuratie van vóór dit probleem. (klik dan wel een datum aan waarop alles nog goed werkte)

Succes en graag een reactie als je me wat meer kan vertellen of als het gelukt is! BVD!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de +, het is mijn 100ste plusje bij een antwoord! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar een minnetje eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*Vanwaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb je geen min gegeven maar ik heb wel wat dingen verwijderd die misschien niet verwijderd zouden moeten worden;)
Ik heb windows 7 ultimate en als ik systeemherstel doe dan lukt dat niet omdat ik niet eerder een herstelpunt gemaakt heb staat er dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wanneer krijg je deze melding? Bij het opstarten van je PC, bij starten van een bepaald spel/programma, bij verbinding maken met internet, of ......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het opstarten van m'n laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de oplossing van mmm eens, als dat niet werk denk ik verder met je mee!