Hoe kan ik m'n pc op de router aansluiten zonder gebruik te maken van de ingebouwde WLAN op het moederbord?

De pas door mij geinstalleerde Windows 7 versie kan niet met de driver overweg: onbekende fout. De WLAN wordt wel herkend maar tijdens het zoeken naar beschikbare draadloze netwerken krijg ik een onbekende fout. Welke opties zijn er nog meer. behalve via een kabel uiteraard?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je niet met je ingebouwde wireless adapter wil werken en niet bekabeld zou ik kijken voor een wifi single in de vorm van een USB stick.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar een zoektochtje naar een driver die wel met W7 werkt lijkt me het allerbeste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In principe moet dit op te lossen zijn. Anders kun je altijd nog een wlan-usb adapter kopen en die gaan gebruiken.
bamibal
13 jaar geleden
mocht je helemaal flauw zijn van draadloos verbinden met je router, zou je kunnen overwegen om rond de 60 euro te investeren in een powerline starterskit.

Dit setje bevat 2 dezelfde adapters met een netwerkaansluiting die je in het stopcontact moet steken.

Heel simpel te gebruiken, steek 1 adapter in stopcontact in de buurt van je router. en sluit deze met bijgeleverde netwerkkabel aan op je router.

vervolgens steek de andere adapter in een stopcontact in de buurt van je pc en sluit deze met bijgeleverd netwerkkabel aan op je pc.

En klaar!

Geen gerommel met signaalverlies, en tegenwoordig zelfs nog sneller dan de B+G signalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Powerline Adapters mogen wel verkocht worden, maar officieel niet gebruit worden daar ze teveel storing veroorzaken. Dat ze verkocht worden is een foutje in de wet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
storing waarmee?
Download eens drivermax, die zal de juiste driver voor je vinden en installeren.