Goede computer leverancier, voor particulieren en/of bedrijven?

kan iemand mij vertellen of er ergens een goede goedkope computer hardware groothandel is, of een zaak die goedkoop aan bedrijven levert (of particulieren.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.1K

Antwoorden (7)

even meer info : in een bepaalde regio ? of mag het heel nederland zijn ( via een webshop)

als het via heel nederland mag zijn dan zijn er diverse webshops die goed spul aanbieden zoals alternate.nl of norrod.nl.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4Launch
Zercom
Misco
Futurum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dell is voor zakelijk als prive een hele goeie voor kant en klare pc 's, laptops en servers.

Voor losse hardware of zelfbouw pc's is azerty een goeie.

Www.qwerty.eu is een grote pc onderdelen groothandel, waar je niet zomaar kan kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dragon computers te vinden op het internet, goede services en zeer scherpe prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alternate voor hardware en Surfspot (via werk of school) voor goedkope software. Tevens eBay en marktplaats voor software.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LB computersystems in zonhoven geeft een heel goede service!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er staat op de voorpagina van het metro krantje,soms heel goedkope pc aanbiedingen.