Hoe wijzig je een stationletter van bijvoorbeeld je externe harde schijven?

Heb een paar harde schijven opnieuw ingedeeld en wil ze op volgorde brengen. Daarvoor moet ik de stationletter wijzigen. Hoe moet dit?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik gebruik windows 7.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
14.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien handig als u schrijft welke windows u heeft :0)

Het beste antwoord

Onder systeemconfiguratie gas je naar systeembeheer en kiest computerbeheer en kiest schijfbeheer nu ga je op de schijf taan en klikt op de rechtermuisknop en kies stationletter wijzigen. klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet of dit is wat je bedoelt, maar als je met je rechtermuisknop op de schijf drukt, zie je de tekst ''Naam Wijzigen''. Vanuit daar kan je de letter wijzigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
microsoft geeft hier goede uitleg over op hun site, kijk maar eens hier :
http://support.microsoft.com/kb/307844/nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klik op start, tik bij zoeken compmgmt.msc dan kom je in computerbeheer dan opslag/ schijfbeheer vanuit daar kan je je harde schijven een andere letter geven