hoe moet ik mijn muis onderhouden?

de muis van de computer.
die hapert steeds vaker.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeien vraag GARRIT
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gerrit dankt u
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me een vraag voor in de Hardware-categorie... En inderdaad: koop gewoon een nieuwe muis (liefst optisch of laser). Die hoef je ook zelden schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is toch een systeem om mee te besturen?
maar het zal zo wel zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, nee niet precies. Een besturingssysteem is de software die jouw computer aanstuurt, meestal Windows, Linux of MacOS. Hardware is alle apparatuur rondom en in je computer zoals je muis, printer, harde schijf etc.
capthavoc
13 jaar geleden
als het echt een balletje muis is gewoon weg doen en een optische kopen

Het beste antwoord

Gerrit, weg met al dat gepruts en die muizenissen! Die van jou is nu wel aan pensioen toe. Doe een diepte-investering van nog geen tientje, en geniet van 't gemak...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je nog een muis met zo'n balletje aan de onderkant, kan het zijn dat dit en de wieltjes waar het tegenaan loopt vervuild zijn, makkelijkste is van om het balletje er even uit te halen en deze plus de wieltjes even schoon te maken, deze laatste kan je makkelijk even schoonpeuteren met een klein mesje ofzo, wel oppassen dat je ze niet beschadigd.
Ook zou je eens voor een nieuwe muis kunnen kijken, deze zijn al te koop vanaf 10 euro ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb mijn muis opengemaakt.
maar ik kan niet bij het balletje komen.
dan moet ik te veel uit elkaar halen.
Je moet hem onder de duim houden!

En op tijd de batterijen wisselen, want als ze gaan lekken heb je een probleem. (zelf eens meegemaakt)

En nooit aan zijn staart trekken!

De randen om de voetjes zitten soms vol met aangekoekt stof. Verwijder dat met de punt van een houten saté stokje of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ABSOLUTE TOP PLUS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stof?? Huidvet zul je bedoelen.
blaas af en toe even de laser schoon met je mond .
daar kan ook wat stof tussen zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud is die muis, is het er nog eentje met een balletje erin, dan wordt het tijd om een nieuwe te kopen, voor een paar tientjes heb je er al eentje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet er en toe gewoon de stofzuiger op, dan is er geen stofmee en eens in de zoveeltijd is het gewoon tij voor een nieuwe.