hoe zorg ik dat mijn computer het weer beter doet? mijn computer maakt een interne foutmelding telkens. (zie uitleg)

mijn computer piept sinds kort bij alles wat ik doe.
de computer heeft al moeite met 1 youtubefilmpje, dan blijft de computer maar piepen.
(meestal zit ik dan pas op de helft van mijn geheugengebruik, dus daar ligt het niet aan).

de piep komt ook uit de computerkast, en niet uit de boxen, dus het geluid uit doen is geen optie.

Toegevoegd na 28 minuten:
aangezien het uploaden ook mislukt. typ ik de foutmelding maar gewoon.

het is een fout in de 'Service Control Manager'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zit je muis in de computer en wil er graag uit. ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, grapjas :). was het maar zo makkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een fout in de ‘Service Control Manager’ oke, en wanneer geeft ie die aan? of heb je daar al n oplossing voor gevonden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, nog niet. :( stel dat ik 2 filmpje op youtube bekijk( de 1 speelt af, en de ander op pauze). daar moet hij ongelooflijk veel moeite voor doen. voor het internet gebruikt hij dan ongeveer 200 Mb aan geheugen. en dan begint de computer te piepen.

Het beste antwoord

Ik ben bang dat jij een koelingsprobleem hebt.

Als de piepjes uit je kast komen en niet uit de speakers, dan wordt er aangegeven dat er iets hardware matig mis is.

Ik zou toch eens de kast open maken en de ventilatoren even goed schoonmaken, misschien dat dit je probleem vrij eenvoudig oplost!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
okee. dat ga ik eens proberen. want dat andere had nog niet echt geholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders zijn er nog andere controle mogelijkheden, maar probeer eerst even schoonmaken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt :) het lag idd aan de binnenkant.
alles is schoongemaakt, en doet het nu weer:)

Andere antwoorden (2)

1. Ga eens naar Start Menu
2. Rechterklik op computer
3. Klik 'beheren of manage' te zien welke taal...
4. En zoek eens naar het 'foutlogje' bij 'logboeken' --> 'windows logboeken.
5. Post de foutlog eens, zo krijgen we meer info.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst een simpele manier Doe je wel eens aan een schoonmaak met bijvoorbeeld ccleaner?
En een Harde Schijf defragmentatie?

Sinds wanneer deed hij dat? hebt u iets veranderd aan de hard of software?