Mijn 2 jaar oude laptop is onbruikbaar geworden. Kan ik hem bij een of ander recyclebedrijf nog tegen een vergoeding inleveren?

Ik weet dat het voor oude mobiele telefoons kan, dus vraag ik me af of het ook voor laptops kan. Ik kan er alleen niks over vinden op internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is het defect dan? een laptop is niet verauderd of versleeten na 2 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is 'ie wel. Er zijn er meerdere, de dvd-speler was al kaduuk. Ik heb heel lang gehad dat ie helemaal niet opstartte (zwart scherm, maar het scherm zelf deed het op zich wel) en pas na een half uur steeds aan en uit knop ingedrukt te hebben ik het beginscherm kreeg. En na een paar gefrustreerde klappen erop gegeven te hebben heeft ie de geest gegeven en de harde schijf maakt een tikkend geluid. Ik heb inmiddels een nieuwe laptop (en dit keer geen Acer!!!), dus reparatie is het niet waard en niet aan de orde, ik wil alleen weten of ik nog wat kan krijgen voor dat stuk schroot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD had het gelijk gezecht xD ja acers zijn naar mijn mening al verot als ze de fabriek uit komen. mjha zet het op marktplaats, er zijn vast wel mense die een donor laptop nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm... Niet geschoten is altijd mis. Dus dat is een optie, maar wat is dan een acceptabel bedrag om te vragen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou eerst Acer eens bellen, een levensduur van 2 jaar voor een laptop is belachelijk, hij zou het nog gewoon moeten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook 2 acers gehad. alebij een dood moederbord. alebij minder als 2 jaar aud. er staan ook bergen van op internet met alerlij defecten. mijn mening is gewoon: troep!

Het beste antwoord

zet hem op marktplaats ,met vermelding van defect.
wie weet is iemand wel op zoek voor onderdelen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, ze doken erop als aasgieren. Ik had in no-time een bod boven de vraagprijs. Bedankt allen voor de reacties.