Welke pc-luidsprekers raden jullie me aan?

Vooral voor afspelen van muziek.Hoog volume zonder vervorming.Wat is watt en wat is ohm?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
paulus811
13 jaar geleden
Wat is je budget? En wil je 5 luidsprekers plus subwoofer of 2 plus subwoofer, of gewoon twee luidsprekers. Die vragen moet je wel beantwoorden om antwoorden te krijgen die ergens op slaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké,ik wil graag een subwoofer met 2 luidsprekers.Budget t/m 150 euro.

Het beste antwoord

Er is een setje op de markt, dat al een jaar of 8 heel populair is. Het is gewoon stereo, niet 5.1, en de kritieken zijn nog steeds lovend.
Over ohms hoef je je geen zorgen te maken, dat is wel ok binnen het setje, en over Watts wel, want alle fabrikanten liegen daarover. Maar omdat ze dat allemaal doen, maakt het ook niets uit.
Het gaat om de Logitech Z-2300. Een setje waar je buren niet blij van worden ;)
Plaatje bij antwoord
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon vrijstaand dus mijn buren hebben er geen last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb deze gekocht en inderdaad....Top.Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Bose Companion 2. Goede bass en zuiver geluid. Kosten 99 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Logitech Z-5500 Digital 5.1 Speaker klink wel mooi en heel luid. Hoe meer watt je erin dropt hoe luider het gaat en is een mooie klank, bose is ook heel goed, de allerbeste maar is ook heel duur. de Totaal piekvermogen van deze luidspreker is: 1010 watt en de Ingangsimpedantie: 8.000 ohm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Dat van dat piekvermogen is een schaamteloze leugen van de fabrikant. Maar, dat doen ze dus allemaal.
En de ingangsimpedantie is niet van belang, want het is een set met een versterker en speakers. Maar die kan nooit achtduizend ohm zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welja het staat er nu eenmaal op bij de specs ;-)