Hi, mijn Dell xps 16 met een SSD (Samsung PM800) maakt toch degelijk wat geluid. Het klinkt bijna als een HDD. Iemand een idee waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Dat zal wel de ventilator zijn. Die zitten in iedere laptop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou kijk. Is misschien net met de electrisc auto. Dat die dan helemaal stil, maar dan de mens die hoort niet en loopt dan dronder en ongeluk en au-au-au. En dat bij andere autoos, dat ze dan doen dat de deur klonk doet als dichtvalt, en niet alleen klik, want met klonk denkt iedereen van jeempiemeneempie, dat is solide deur lijk wel kluis. En dat daarom met de Laptob, dat dan de geluid van de harddisk is dat er is ingabout daanders de mensen niet geloven dat je kan opslaan.