Wat is een goede pen tablet voor het zelf ontwerpen van logo's en personages?

we hebben zowel een xp als een win7 pc, waar de pen tablet het allebei op moet doen...

Iemand ervaring met een goede pen tablet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb verschillende tablets geprobeerd, o.a. zo'n goedkope van de Aldi, maar als je een goede kwaliteit tablet wil, kun je het beste een Wacom kopen.

De goedkope tablets zijn veel onnauwkeuriger met drukgevoeligheid, en hebben vaak een batterij in de pen zitten (zwaartepunt zit dan bovenin de pen, ongemakkelijk bij lange tijd vasthouden).

Toegevoegd na 2 minuten:
Op het werk gebruik ik een Wacom Bamboo, zeer fijne tablet. Deze heeft (naast de knoppen op de pen) ook nog een aantal toetsen bovenaan zitten, die je naar keuze in kunt stellen.
Plaatje bij antwoord
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De beste zijn van Wacom.
rose
13 jaar geleden
Hiermee kan het ook http://www.goeievraag.nl/vraag/digitale-pen-notities-product-monet.79710