mijn pc koptelefoon met usb aansluiting kan ineens maar heel zacht, hoe krijg ik hem weer harder?

niet op het harder knopje ook niet bij configuratiescherm>geluid en dan harder zetten.
eerst had ik m altijd op het zachtste volume want als ik hem eentje harder deed was ie al veel te hard, maar nu moet ik m op z'n hardst zetten en dan is 't nog veel te zacht.
kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
rebecca
13 jaar geleden
heb je het stekkertje wel in het goeie gaatje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een USB herken ik wel hoor
rebecca
13 jaar geleden
ja, ik heb 2 gaatjes waar die in past maar heb ik hem perongeluk in de verkeerde dan doet hij het ook heel zacht. ( ik moet het altijd op de tast erin steken omdat ik niets zie achter mijn pc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet je reactie even als antwoord want ik heb m in een andere usb poort gedaan en het werkt!
dank je
rebecca
13 jaar geleden
oke :)

Het beste antwoord

a, ik heb 2 gaatjes waar die in past maar heb ik hem perongeluk in de verkeerde dan doet hij het ook heel zacht. ( ik moet het altijd op de tast erin steken omdat ik niets zie achter mijn pc.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar de U van USB betekent 'universal' oftewel 'universeel' Zo'n USB apparaat kan in elke beschikbare USB poort (over het algemeen).
rebecca
13 jaar geleden
hij heeft hem al goed, zie bij de reacties onder de vraag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag het, klinkt als een kapotte USB-poort