Hiervoor heb je een R4 kaart nodig, dit is een kaart die als opslagkaart voor de DS(i) geld.

Als je deze kaart hebt moet je hem aansluiten aan je computer. Je moet dan de Moonshell map aanklikken en plaats hier alle foto's in die je wilt bekijken.
Boot hierna je R4, en klik niet op de button games, maar op de Moonshell button (helemaal rechts).
Hier kun je alle foto's makkelijk terugvinden, en met een simpele klik erop kun je ze bekijken.
Bronnen: