Kan je de cursor (pijltje) op je computer ook een andere kleur geven,zo ja hoe.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
4K

Het beste antwoord

Ja. Een nieuwe cursor maken, en dan aanpassen als volgt:

Below are the steps on how to change the Microsoft Windows mouse cursor. It is important to realize that some programs may use their own mouse cursors and that following the below steps will only change the Windows cursors and not the cursors used in third-party programs or games.

1. Open the Control Panel.
2. In the Control Panel double-click the Mouse icon.
3. In the Mouse Properties click the Pointers tab.
4. In Pointers click the down arrow on the Scheme and select another cursor scheme you wish to use.

In addition to changing the scheme you can individually change each type of cursor by double-clicking each of the cursors and selecting the new cursor you wish to use. If you individually change each cursor or modify a scheme with new cursors we suggest saving the scheme as a new scheme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar het Configuratiescherm, klik op Muis en kies vervolgens voor Aanwijzers. Daar kan je kiezen uit diverse schema's, bijvoorbeeld 3D-brons. Als je dan klikt op Toepassen heb je een gele cursor gekregen. En als je daarbinnen klikt op Bladeren kan je die cursor bijvoorbeeld blauw maken.

Toegevoegd na 6 minuten:
Door het uit te proberen heb ik nu een rood galopperend paard, maar dat werkt niet zo prettig. Dus ik zet 'm toch maar in de originele opmaak terug!
Amadea