Hoe kan ik data overbrengen van PC naar PC met usbkabel?

4 maanden geleden
in: Hardware
LeonardN
4 maanden geleden
Je kan je beter een andere vraag stellen. Hoe breng ik het handigst data over van de ene naar de andere PC.
Met een reguliere USB-kabel kan het iig niet. Je moet dan dus een speciale USB datalink kabel gaan halen voor een probleem dat je ook zonder die kabel vast wel kan oplossen. Als de PC's in dezelfde woning staan, kan je ze in hetzelfde netwerk zetten en gewoon via je je thuisnetwerk de data overzetten.

Antwoorden (1)

met een zogenoemde USB datalink kabel
4 maanden geleden