Lenovo laptop wil niet aangaan, hoe krijg ik dat toch voor elkaar?

Hallo, mijn zus haar Lenovo ideapad 3-14ITL6 Laptop - Type 82H7 wil niet aangaan dit is de eerste keer dat we hem willen opstarten deze is vandaag gekocht en is volledig opgeladen. Er gaat alleen een lampje aan en uit om de zoveel seconden. Ik heb al eens een reset geprobeert maar geen succes. Ook aan de lader gehangen en dan geprobeerd. Ik hoor ook geen koeling draaien.

4 maanden geleden
in: Hardware
ronron1212
4 maanden geleden
terug naar de verkoper
Pieterke
4 maanden geleden
Zo snel mogelijk terug naar de winkel.
Ritsuka
4 maanden geleden
Net gekocht zei je, terug naar de winkel dus

Antwoorden (1)

Bij sommige merken helpt het ook om de aan/uit knop 20 seconden ingedrukt te houden. Liefst zonder accu en adapter. Daarna weer aansluiten en opnieuw opstarten.
Je kunt ook bij de leverancier kijken wat het signaal van het lampje betekent en daarnaar handelen. Bijv drie keer lang twee keer kort is.....
4 maanden geleden