ASUS p7p55 LX & Geforce GTX275

ik heb een p7p55 - lx moederbord van asus en een videokaart de club 3D videokaart de GTX 275 (896 mb) maar als ik hem inbouw doet de kaart het niet en als ik er een lichter kaarjt einzet ( club 3d HD3450) doet hij het wel wat kan dit zijn wie heeft de oplossing

ps: ALLES IS SPINTERNIEW

alvast bedankt Gideon

extra ifo:

1- p7p55 LX (moederbord)
2- Club 3D geforce GTX275 (896 mb)

dese 2 werkne niet samen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (3)

Twee zaken controleren:
[A] Heb je de laatste drivers van de videokaart
[B] Zorg ervoor dat je de laatste biosupdates hebt

Meestal is dit afdoende om het werkend te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je voeding wel krachtig genoeg? De GTX275 heeft 40 ampere nodig op de +12V lijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve dat je voeding het misschien niet trekt, zoals eerder al geopperd (de kaart trekt een piekvermogen van 200 Watt), heb je er wel aan gedacht de zespolige voedingsconnector op de kaart aan te sluiten? Als je dat vergeet doet ie het ook niet.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is gedann