Waarom komt er geen geluid uit mijn oortjes als ik ze aansluit in mijn laptop? De speakers doen het wel.

Bij het configuratiesysteem staat ook niet 'koptelefoon'. En het ligt niet aan de oortjes want ik heb het met meerdere oortjes geprobeerd.

een jaar geleden
in: Hardware
1.6K
TurfGraver
een jaar geleden
BT oortjes of met een kabel?

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je de driver van de oortjes moet updaten.
Of dat je oortjes bij 'Uitgeschakelde apparaten' staan. Stel deze in als standaard uitvoerapparaat.
Zie:
https://www.freecodecamp.org/news/computer-not-recognizing-headphones-windows-10-pc-headphone-tutorial/
SimonV
een jaar geleden
Mogelijk heb je de audio-instellingen van je laptop niet goed ingesteld. Controleer of de juiste audio-uitgang is geselecteerd en of de volume-instellingen correct zijn. Als dat niet het geval is, probeer dan de oortjes op een andere laptop of een ander apparaat.
10 maanden geleden