Hoe duur is de Gigabite P55A-UD6?

Hoe duur is dit moederbord. Ik heb hem al een tijdje en is nergens te koop. De laatste prijs gemeten was in 2010 op tweakers 200+ maar ik denk niet dat dat klopt

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
LeonardN
3 jaar geleden
Waarom zou je zo'n oud moederbord nieuw willen proberen te kopen?!
Kijk gewoon tweedehands als je huidige moederbord is overleden, en dan hoef je niet exact dezelfde te kopen, maar gewoon een waar je CPU in past en welke verder aan je eisen voldoet.

Antwoorden (2)

De laatste prijs was ruim € 200,-. Maar het bord is nu niet meer te krijgen.
Wel op Marktplaats soms, voor een paar tientjes.
SimonV
3 jaar geleden
Hoihoi!
Dit moederbord is inderdaad erg verouderd en kan dus van de recentere processoren alleen de 1st gen aan. Daarom denk ik niet dat je je moederbord voor die prijs kunt verkopen. ( LGA1156 socket)
Verder kan het moederbord alleen maar DDR3 aan.
Voor dit moederbord krijg je ongeveer 10,00 .
De kans is groot dat je hem niet verkocht krijgt.
Misschien kan je er een computer van maken (mocht je de cpu/processor nog hebben) en kan je het als een PC verkopen? (dan kan je nog richting de 100 binnen halen).

Veel succes!
Groet,
Lucas