Welke tijden ben jij op GV het meest actief?

Welke dagen, tijden, tijdstip van de dag?

PS: Kan ik rekening houden wanneer ik m'n vragen ga stellen :D, nee ben er gewoon benieuwd naar!

Wie nog meer?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Om de paar avonden; na het eten bij de koffie. Is af en toe wel gezellig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Asjeblieft ;)

Andere antwoorden (13)

'sochtends voordat ik na school ga. Meestal als ik uit school kom half 4 dan ga ik er nog ff achter van 4 tot 5, dan ga ik eten en dan rond 8 uur savonds weer ff achter m'n laptop en slaap rond 12 uur
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nu zo'n beetje als je ''jongere'' gv érs op bed liggen ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De reden, omdat het dan serieuzer wordt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja en geen domme vragen meer rond dit tijdstip is ook wel lekker...
Ha, die BvB;

Eigenlijk wel elke dag; 's ochtends en 's middags zo af en toe tussen door en later in de avond een uurtje, soms twee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vanwege mijn werk op de meest uiteenlopende dagen en tijden. Nu weer wel, de afgelopen vier dagen niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tentamenperioden! Ja, heel erg.... Maar gelukkig heb ik daar binnenkort geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik na 10 uur 's avonds. Overdag kijk ik ook wel naar de nieuwe vragen, maar dan ben ik meestal met andere dingen bezig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'sochtend voor 10en en 'savonds na 7en meestal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke dagen, tijden, tijdstip van de dag?

Dat is elke dag verschillend. Wanneer ik even niets te doen heb. Dat kan 's morgens, 's middags, 's avonds en nu (01:12) 's nachts zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het meest actief ben ik tussen 6:30 en 8:30, 12:30 en 17:00 uur. Soms ook tussen 19:00 en 20:30 uur, of nog later...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In principe 's ochtends meestal. tussen 8.30 en een uur of 10.. Verder 's middags nog een keertje als ik tijd heb en daarna meestal 's avonds wat later ook nog even. Maar natuurlijk alleen als ik tijd heb en niet weg ben ofzo, ik lees soms wel op mn mobiel maar reageren of antwoorden dat wordt hem nu echt nog niet dus dat doe ik als ik weer thuis ben.. Tot voor kort had ik heel veel tijd en dus veel gereageerd maar waarschijnlijk komt daar binnenkort verandering in en dan zal ik denk ik alleen nog 's avonds reageren..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ongeveer de gehele dag. je kunt beter vragen op welke tijden ik niet op GV ben. Dat is tussen 23.00 uur - 09.00 en tussen 17.00 - 18.00 uur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op gevarieerde momenten van de dag als ik niet werk en niet fietsen ben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik zin heb, dus dat varieert ongeloveloos.